Jedinečná jarní sleva 20% s kódem JARO20

Nejčastější dotazy

Dovolili jsme si pro Tebe sepsat ty nejčastější dotazy od našich zákazníků. Věříme, že zde najdeš odpovědi na své otázky. Pokud máš jakýkoliv jiný dotaz, neváhej nás kontaktovat.

Objednávky

Co nabízíte? Jaké zboží prodáváte?

Jsme e-shop zaměřující se na prodej textilního zboží s originálními tematickými potisky. Nabízíme trička, mikiny, tílka a další textilní zboží. Dále nabízíme hrníčky, plecháčky, batohy, vaky, peněženky, láhve, přívěsky, klíčenky a různé další doplňky. Na našem e-shopu najdeš zboží s nejrůznějšími tematickými potisky jako jsou zvířecí motivy (potisky se psy, koňmi, kočkami, lesními zvířaty a dalšími), sportovní motivy, cyklistické, motorkářské, fotbalové, hokejové, hudební, horské motivy, motivy s přírodou, hobby potisky např. pro rybáře, myslivce a opravdu mnoho dalších motivů.
Kromě tematických triček a doplňků s potiskem nabízíme také potisk na zakázku a to už od 1 kusu. Jsme také schopni do jisté míry upravit produkty z našeho e-shopu dle Tvého přání. Pokud si budeš přát přidat k našemu produktu např. nějaký nápis, pak není problém takto pro Tebe produkt upravit. Pro větší úpravy pak doporučujeme nechat si od nás zpracovat návrh zcela na míru.

Jak mohu zadat objednávku?

Pomocí tlačítka „Přidat do košíku“ vložíš do nákupního košíku Tebou vybraný produkt. V sekci „Můj košík“ který se na stránce LANIGA nachází vpravo nahoře můžeš dále spravovat svůj nákup. Zvolíš si dopravu, platbu, doplníš osobní údaje a zkontroluješ produkty ve třech krocích. Objednávku pak už stačí jen zaplatit (pokud sis zvolil/a platbu kartou nebo převodem) a očekávat od nás e-mail s potvrzením objednávky. Pokud Ti e-mail s potvrzením přijetí objednávky nedorazil, ihned nás prosím kontaktuj e-mailem nebo telefonicky, aby nedošlo k nějakému nedorozumění. 

Jak dlouho trvá dodání objednávky?

U produktů na našem e-shopu je vždy uvedena doba, kdy produkt budeme odesílat. U různých produktů se však může doba dodání lišit.
Dodací lhůty jsou u produktů různé a my Ti teď vysvětlíme, proč tomu tak je. Trička a některé mikiny zpravidla držíme skladem přímo u nás, takže jsme schopni tyto produkty expedovat poměrně rychle, ale jsou produkty, které skladem držíme jen v malém množství nebo je u nás na skladě nedržíme vůbec a objednáváme je rovnou od dodavatele. U každého produktu proto uvádíme lhůtu odeslání. U produktů je uváděna doba odeslání, například "Odesíláme do 3dnů", to znamená, že bychom měli mít tvou objednávku natištěnou, vyrobenou a připravenou k expedici do tří dnů od jejího přijetí. neznamená to však, že do 3 dnů bude objednávka již u Tebe doma. U jiných produktů zase uvádíme lhůtu odeslání 5 dnů a u některých produktů se může objevit lhůta pro odeslání i 14 dnů. U produktů s delší dobou dodání je lhůta spíše orientační, protože objednávka u Tebe může být daleko dříve. Pokud by ale doba dodání byla delší než uvádíme u produktu, pak Tě budeme informovat e-mailem. Proč uvádíme lhůtu odeslání a ne lhůtu dodání? Je to proto, že u nás máme skladem čisté, nepotištěné produkty a na tyto produkty tiskneme až na základě provedené objednávky. Takže jakmile učiníš objednávku, my vezmeme čisté tričko nebo jiný typ zboží a natiskneme na něj motiv, který sis u nás vybral/a. Vzhledem k tomu, že tričko musí projít výrobou a tiskem než se dostane k expedici, tak je doba dokončení objednávky delší než kdybychom měli nakoupené hotové zboží a jen ho vzali, zabalili a odeslali.

U zakázkové výroby a tisku triček na míru či dle přání zákazníka je nutné počítat s naprosto individuálníma dodacími lhůtami.  U tisku na míru, zvlášť u větších zakázek (50, 100, 200, 500 kusů) je nutno počítat s dodací lhůtou od 5 pracovních dnů a výše. Vždy záleží na množství, náročnosti tisku a dostupnosti zboží u našich dodavatelů.

Můžu objednávku stornovat?

Ano, objednávku lze bez problému stornovat, ale doporučujeme jednat rychle. Jakmile již bude objednávka odeslána, tak je stornování náročné, protože je objednávka již u dopravce a museli bychom to složitě řešit. Pokud si objednávku rozmyslíš, dej nám vědět co nejdříve na e-mail info@lanigaart.cz nebo nám ideálně zavolej na tel. +420 739 055 286.

Omylem jsem v objednávce uvedla špatné informace. Můžu to ještě změnit?

Pokud jsi v objednávce udělal/a chybu (špatné telefonní číslo, adresa, jméno nebo nesprávná velikost trička či motivu) opět nám dej vědět co nejdříve! Objednávky ihned zpracováváme a proto je nejlepší ihned informovat o změně.

Nestihl/a jsem si objednávku vyzvednout. Můžete mi jí zaslat znovu?

Ano, vrácenou objednávku Ti můžeme zaslat znovu. Je však důležité abys nás o tom dal vědět co nejdříve. Objednávky, které se nám vrací znovu naskladňujeme, takže pokud nás informuješ co nejdříve, může nám to ušetřit práci s opětovným naskladněním. Poštovné za opětovné zaslání objednávky nicméně musíš zaplatit znovu.

Co je s mojí objednávkou?

Ohledně stavu své objednávky bys měl/a být informován/a e-mailem, kde by ses měl/a dozvědět všechny důležité informace ohledně toho v jaké fázi se tvá objednávka nachází, zda je zaplacená a kdo na ní pracuje. Nejsme úplně klasický e-shop jako každý jiný. Držíme skladem čisté, nepotištěné zboží a tiskneme na něj až na základě objednávky, proto je u našich produktů vždy uvedeno, kdy budeme produkt odesílat a ne kdy bude doručen. Potřebujeme nějaký čas na výrobu a proto naše doby dodání nejsou tak rychlé jako u jiných e-shopů, které zboží drží skladem a mohou ho prakticky okamžitě expedovat. Snažíme se naše služby maximálně zdokonalovat, zrychlovat a optimalizovat jak jen nejlíp umíme, ale některé postupy bohužel urychlit zatím neumíme a výroba potřebuje svůj čas. Pokud potřebuješ vědět co přesně a konkrétně je s tvou objednávkou, pak neváhej a volej na číslo +420 739 055 286 nebo piš na e-mail info@lanigaart.cz. Pokud by ti telefon nikdo nezvedal, což se může stát hlavně při vytíženějších obdobích jako jsou např. Vánoce nebo v čase obědové pauzy, pak se neboj zanechat sms zprávu. Kolegové si to přečtou a zavolají ti co nejdřív zpět.

Udělal/a jsem objednávku, ale nedorazil mi žádný potvrzovací e-mail. Je moje objednávka v pořádku?

Pokud Ti dorazil potvrzovací e-mail, pak je to znamení, že by vše mělo být v pořádku. Pokud Ti ale potvrzovací e-mail nedorazil, určitě nás kontaktuj telefonicky nebo e-mailem. Je možné, že došlo k nějaké chybě a objednávka se vůbec nemusela propsat do našeho systému. 

Když objednám nyní stihne mi to dorazit do Vánoc?

Na Vánoce býváme velmi vytížení a vyrábíme, tiskneme a odesíláme doslova od rána do večera. Dodací doby jsou tedy automaticky o něco delší než normálně přes rok. Dodání do Vánoc Ti můžeme garantovat při objednání nejpozději do 16.12. Po tomto datu už Ti doručení do Vánoc garantovat nemůžeme. Vyrábět a odesílat budeme i po tomto datu a stále je možnost, že objednávky do Vánoc včas dorazí, ale při objednání později než 16.12. již doručení negarantujeme a doporučujeme se o doručení informovat telefonicky nebo e-mailem. Pokud na dárky opravdu hodně spěcháš, tak doporučuji zavolat na naše telefonní číslo +420 739 055 286. V období Vánoc se neboj volat opakovaně, opravdu u nás bývá blázinec a vyrábějí a expedují všichni pracovníci. V případě, že se nedovoláš, rozhodně zanechej sms zprávu s konkrétním požadavkem a my se Ti co nejdříve ozveme.

Když objednám dnes (např. středa) stihne to dorazit do pátku?

U produktů na našem e-shopu vždy uvádíme dobu, kdy naše produkty odesíláme a ne kdy je doručíme. Je to proto, že v našich skladech máme čisté produkty bez potisku a na tyto produkty tiskneme až na základě objednávky. Většinou zvládáme expedovat objednávky dříve než je uváděný údaj u produktů, ale při větším vytížení může výroba opravdu trvat plný počet dnů, který je uveden u konkrétního produktu a je ještě třeba myslet na nějaký ten den pro doručení. Pokud objednáváš na poslední chvíli, doporučujeme i dbát na výběr dopravců. Nejlepší zkušenosti s rychlostí dodání máme s dopravcem GLS, který nám denně a pravidelně jezdí pro balíky. Další dopravci jsou samozřejmě také spolehliví, ale co se týče rychlosti, tak se nám GLS osvědčilo nejvíce. Pokud na objednávku opravdu spěcháš, tak každém případě doporučuji Tvůj požadavek napsat do poznámky u objednávky a kolegové ve výrobě k tvému požadavku mohou přihlédnout a objednávku upřednostnit nebo tě případně informují o dalších možnostech.

Jak mám vybrat správnou velikost?

U výběru velikosti doporučujeme vždy prostudovat velikostní tabulku, kterou uvádíme u každého našeho produktu. Nabízíme různé střihy a tipy textilu, proto se u objednávání neřiď podle velikostního označení, ale opravdu si důkladně prostuduj rozměrovou tabulku u konkrétního produktu. Rozměrovou tabulku najdeš vždy pod popiskem produktu. Stačí jen sjet níže a tabulka se Ti ukáže. :) Nezapomeň, že naši dodavatelé udávají 5% toleranci v rozměrech, takže je možné, že rozměr, který reálně naměříš může mít mírnou odchylku od naší rozměrové tabulky, proto pokud se budeš rozhodovat mezi dvěma velikostma, doporučujeme zvolit spíše tu větší. Pro správné určení míry textilních produktů Ti může být nápomocný tento článek: https://www.lanigaart.cz/vyber-velikosti-a-pece-o-textil/

Jak mám správně změřit tričko nebo mikinu?

Nejdůležitější je změřit šířku přes prsa, aby Tě tričko nebo mikina nikde netlačila. Šířka produktu se měří od podpaží k podpaží. Vezmi si své oblíbené tričko, které Ti dobře sedí, polož ho na rovnou podložku, hezky ho vyrovnej a změř jej v místě od podpaží k podpaží. Tento rozměr si zapiš. Délka trička se měří od týlu (nejvyšší bod na průkrčníku trička) až po spodní lem. Tento rozměr si také zapiš. Tyto naměřené rozměry potom porovnej s rozměrovou tabulkou u produktu. Pokud naměříš rozměry, které jsou mezi dvěma velikostma, pak doporučujeme zvolit spíše tu větší. Jak správně změřit tričko Ti pomůže tento článek: https://www.lanigaart.cz/vyber-velikosti-a-pece-o-textil/

Přišlo mi tričko, které rozměrově neodpovídá napsané velikosti. Co s tím?

Mohlo se stát, že došlo k našití nebo natisknutí špatného velikostního štítku na tričko už u dodavatele a my jsme to při tisku a výrobě nepostřehli (tuto skutečnost bohužel neovlivníme) nebo sis možná nevšiml/a, že si objednáváš jiný tip a střih trička, než jsi zvyklý/á. Jestli je špatně našitý velikostní štítek zjistíš jednoduše a to tak, že tričko poměříš a porovnáš s velikostní tabulkou. Pokud naměřené hodnoty přibližně odpovídají jiné velikosti než je na štítku na tričku, pak je více než pravděpodobné, že došlo k našití špatného štítku už u našeho dodavatele. Neděje se to často, ale kdyby Ti přece jen dorazilo tričko odpovídající jiné velikosti, než sis objednal/a, tak se nám ozvi. Tričko Ti vyměníme a problém vyřešíme. Pokud sis ale nevšiml/a, že si objednáváš jiný střih trička než běžně a nezkontroloval/a sis před nákupem rozměrovou tabulku, pak nezoufej, tričko Ti taky rádi vyměníme. :)

Objednala jsem si tričko, hrozně se mi líbí potisk, ale nesedí mi střih. Dá se s tím něco dělat?

Pokud sis objednal/a tričko, které se Ti moc líbí, ale nesedí Ti střih, pak Ti umíme poradit i s tímto problémem. Máš-li u nás už nějaké tričko odzkoušené a víš, že Ti perfektně sedí, pak Ti můžeme na toto tričko natisknout motiv z jakéhokoliv produktu. Motiv Ti můžeme i lehce upravit (např. přidat jméno nebo nápis). Musíme Tě ale upozornit, že pokud budeš chtít nějaký motiv z našeho e-shopu natisknout na jiný typ trička než na kterém tento motiv nabízíme, tak je toto již bráno jako zakázková výroba a takové tričko není možné vyměnit či vrátit v případě nesedící velikosti. Proto v případě, že si budeš chtít nechat nějaký potisk upravit na míru, vždy si velmi důkladně prostuduj rozměrové tabulky.

Objednal/a jsem si dvě trička. Obě ve stejné velikosti, ale rozměrově jsou jiné. Proč to tak je?

Zkontroluj si, jaké produkty sis od nás objednal/a. Jestli se jedná o stejný typ produktu poznáš podle názvu. Každý textil a produkt má svůj název a až poté následuje název motivu. Takže pokud má jedno tričko název "Tričko dámské Premium - název motivu" a druhé "Tričko dámské Shoulder Tee - název motivu", tak máš v objednávce dva rozdílné typy a střihy triček. Trička mohou mít rozdílnou gramáž, střih a rozměry a to, že se jedná o jiný typ a střih trička poznáš právě podle názvu. U každého produktu je vždy rozsáhlý popisek v kterém se dočteš více informací o každém produktu, takže tak můžeš jednoduše zjistit jaký produkt vlastně objednáváš, jakou má gramáž, zda je spíše vypasovaný nebo volný a další detaily.

Pokud sis však objednal/a 2 stejné trička, kdy se jedná o stejný typ a střih a stejnou velikost, ale přesto jsou rozměry značně rozdílné, pak neváhej a kontaktuj nás. Mohlo dojít k chybě u dodavatele (např. špatně našitý velikostní štítek) a rádi tyto chyby s Tebou vyřešíme.
Každý z našich dodavatelů uvádí 5% toleranci v rozměrech textilu. Než přistoupíš k reklamaci, zkontroluj si prosím zda se náhodou nejedná o tuto odchylku. Naměřený rozměr může tedy být o 5% menší nebo větší než jsou hodnoty uvedené v rozměrové tabulce a je důležité s tím dopředu počítat, protože pokud rozměry budou v 5% toleranci, tak to není důvodem k reklamaci.

Vybral/a jsem si největší dětské tričko, ale je malé. Chci stejný potisk, ale potřebuju větší tričko. Co teď?

Pokud je i největší dětská velikost malá, není problém vyměnit tričko za již dospělé dámské nebo pánské. Dětské trička jsou levnější než ty dospělé. Pokud budeš chtít vyměnit dětské tričko za stejné, ale v dospělé velikosti, pak je bohužel nutné počítat s doplatkem. 

Líbí se mi potisk na tričku, ale nesedí mi střih. Lze obrázek natisknout na tričko jiného střihu?

Ano. Pokud Ti nebude sedět střih trička, které sis objednal/a, rádi Ti obrázek natiskneme na jiné tričko. Nicméně pokud budeš chtít změnit typ textilu, tak se toto již považuje za zakázkovou výrobu a v tomto případě pak už nebude možné tričko vyměnit v případě nesedící velikosti. Dobře si tedy vždy vše změř. :)

Jaké největší velikosti jste schopni dodat? Potřebuji větší velikost než máte v nabídce.

Na našem e-shopu nejčastěji najdeš produkty různých velikostí je to do 3 měsíců do 12let, u dospělých velikostí je to od XS po 3XL. Jsme schopni ale dodat i mnohem větší velikosti a to až do velikosti 15XL. Opravdu jsme se nepřeklepli a opravdu vidíš správně, až do velikosti 15XL. Nejčastěji se ale objednává do velikosti 3XL, proto v e-shopu u produktů neuvádíme větší. Nicméně máme i pár zákazníků, kteří pravidelně objednávají naše produkty ve velikosti 4XL a 5XL. Stačí, když nám dáš vědět e-mailem, že si přeješ jinou velikost než nabízíme v e-shopu a určitě se bez problému domluvíme. Měj na paměti, že velké velikosti se vyrábějí v menší barevné škále a naši dodavatelé nevyrábějí v nadměrných velikostech všechno zboží, proto pokud máš zájem o nějaký specifický produkt v nadměrné velikosti, prosím kontaktuj nás e-mailem a my zjistíme jaká je nabídka našich dodavatelů. 

Chtěla bych váš produkt v  jiné variantě než nabízíte. Chci jinou barvu potisku, textilu nebo nějakou úpravu. Jak to mám udělat?

Pokud sis vybral/a na našem e-shopu produkt, který bys chtěl/a nějak lehce upravit nebo pozměnit například přidat nápis k potisku, potisk na záda, potisk na rukáv, jinou barvu potisku nebo třeba jinou barvu textilu, pak stačí toto tvé přání napsat do poznámky u objednávky. Pokud nám bude cokoliv nejasné, určitě se Ti ozveme abychom si vše ujasnili. Pokud bude nutné započítat doplatek např. za potisk na záda nebo rukáv, pak Tě o tom budeme informovat předem, aby sis vše odsouhlasil/a.

V případě, že budeš chtít nějakou náročnější změnu, tak doporučujeme kontaktovat nás přes e-mail nebo telefonicky a domluvíme se přímo na zpracování na míru. :)

Reklamace a výměna zboží

Co když mi produkt nebude sedět? Můžu ho vyměnit?

Ano. V případě, že špatně odhadneš svou velikost, pak lze produkt do 14 dnů vyměnit nebo vrátit bez udání důvodu.

Produkty musí být nepoužívané, bez vad, nesmí zapáchat a měly by mít ideálně originální visačku. Trika a textil mohou být vyzkoušená, ale nenošená ani nepraná a nesmí zapáchat a to ani od cigaretového kouře, potu nebo aviváže. Pokud splňuješ všechny tyto požadavky, pak není na co čekat a můžeš nám balíček odeslat. Pro co nejrychlejší vyřízení tvé reklamace prosíme o online vyplnění reklamačního formuláře, který najdeš na tomto odkaze: https://www.lanigaart.cz/reklamace-a-vymena-zbozi/ .Zde na této stránce si zvolíš zda chceš zboží reklamovat/vyměnit a nebo zda chceš zboží úplně vrátit. Do formuláře uvedeš číslo své objednávky a formulář už tě provede celým procesem. Na konci celé reklamace si jen zvolíš dopravu a balíček nám odešleš. Můžeš si zvolit dopravu od našich smluvních dopravců nebo balíček k nám odešleš vlastním způsobem, který ti nejlépe vyhovuje. Pokud budeš balíček odesílat svým vlastním způsobem, prosím o přiložení malého lístečku s číslem tvé objednávky do balíku, aby se nám s tím poté lépe pracovalo.

POZOR! Pokud si objednáš produkt, který si necháš upravit na míru (např. přidání jména pejska, přidání nápisu nebo jiná úprava), pak se na tento produkt již nevztahuje možnost výměny kvůli nesedící velikosti.

Jak mám provést výměnu nebo vrácení zboží? Jak mám zboží reklamovat?

Výměnu prosím proveď přes náš online reklamační formulář, který nalezneš zde na tomto odkaze: https://www.lanigaart.cz/reklamace-a-vymena-zbozi/. Poté zadáš číslo své objednávky a systém už Tě celým procesem reklamace, výměny nebo vrácením provede. Na konci si pak vybereš jednu ze smluvních nabízených doprav nebo si zvolíš vlastní dopravu a balíček k nám doručíš dopravcem, který Ti nejvíc vyhovuje. 

Zde si můžeš přečíst rozsáhlejší popis jak provést výměnu či vrácení zboží:

Reklamace a výměna zboží

Celý proces začíná přes naši stránku Reklamace, kterou nalezneš v záhlaví a v patičce našeho e-shopu. Po přesměrování na stránku máš na výběr, jestli chceš zboží vyměnit nebo reklamovat. V případě, že Ti nesedí velikost nebo Ti dorazil jiný produkt, využij formulář s názvem Reklamace a výměna. Po vyplnění čísla objednávky a emailu, který si zadal/a u objednávky stačí označit produkty, které si přeješ vyměnit nebo reklamovat a uvést do poznámky požadovanou velikost nebo popsat problém. Posledním krokem je zaslat nežádoucí produkt zpět domů – k nám do LANIGA obchodu v Ostravě. 

Vrácení zboží

Opět se vyřizuje přes stránku v sekci Reklamace. Zde zvolíš kolonku s názvem Vrácení zboží, zadáš číslo objednávky, e-mail a pak už postupuješ podle instrukcí. Klikni na zboží, které chceš vrátit, zabal ho a odešli. U vrácení zboží nezapomeň vyplnit bankovní účet! Jakmile reklamované zboží zkontrolujeme, přijde Ti e-mail s informací, že jsme reklamaci schválili a zasíláme Ti peníze. Doba k vyřízení reklamace je 30 dnů.

Jak odeslat zboží?

Osobně zboží zanést na pobočku Lanigy

Pokud jsi z okolí Ostravy nebo zrovna máš k nám do Ostravy cestu, pak nám zboží k reklamaci, výměně či vrácení můžeš donést přímo k nám na pobočku.

PPL Parcel Shop

Při zvolení této dopravy přes náš reklamační formulář po úhradě obdržíš štítek, který nalepíš na balíček a zaneseš na pobočku PPL Parcel Shop.

GLS Svoz z domu

Při zvolení této dopravy přes náš reklamační formulář žádný štítek netiskneš. Stačí možnost této dopravy zaplatit a dále jen čekat na GLS, až si vyzvedne balíček u Tebe doma. Žádný štítek nelepíš. GLS si doveze štítek s sebou.

Doprava vlastní cestou

Zboží zabal a vlož do balíku. Odeslat ho zpět k nám můžeš jak jen budeš chtít – Českou poštou, DPD, Balíkovnou nebo třeba Zásilkovnou. K balíku přidej číslo objednávky, dobře napiš adresu a pošli to na naši provozovnu: LANIGA s.r.o. Kravařská 571/2 Ostrava - Mariánské Hory 709 00 Czech Republic

Podmínky výměny/reklamace

Veškeré zboží určené k výměně nebo vrácení musí být v původním stavu, tedy nepoužité, nenošené, neprané a bez jakýchkoliv známek poškození. Dále je klíčové, aby zboží nemělo žádné nepříjemné pachy, jako je zápach cigaretového kouře, potu, pach po ohni nebo aviváže. Pokud nebudou dodrženy tyto podmínky, tak je velmi pravděpodobné, že reklamace může být zamítnuta. Tímto zajišťujeme, že naše zboží splňuje očekávání zákazníků a zachovává si svou kvalitu. Zašpiněné nebo poničené kousky již nemůžeme dál prodávat. Proto prosím pokud si nejsi zbožím jistý, tak si ho buď uschovej do sáčku než se rozhodneš zda si jej necháš nebo vrátíš a nebo nám jej zašli obratem zpět, aby nedošlo k nepříjemnostem.

Je výměna zboží přes Vánoce prodloužená? Můžu zboží po Vánocích vyměnit?

Ano. Při nákupu Vánočních dárků lze zboží vyměnit až do konce ledna. Nakupovat Vánoční dárky můžeš již od 1.listopadu a zboží Ti bez problémů do konce ledna vyměníme. Zboží musí být nenošené, neprané, nesmí zapáchat a musíš nám jej vrátit nepoškozené a s originální visačkou. Zkrátka musí splňovat naše podmínky pro výměnu a vrácení.

Pokud bys zboží z nějakého důvodu potřeboval/a nakoupit s velkým předstihem (třeba již začátkem září), pak nás prosím o této skutečnosti informuj e-mailem nebo telefonicky a určitě se nějak domluvíme. :-)

Kdy mi vrátíte za zboží peníze?

Při vrácení zboží vracíme peníze nejpozději do 30dnů od přijetí Tvého balíčku. Snažíme se vracet peníze pokud možno co nejdříve, ale někdy je více práce než člověk zvládá, proto buď raději připraven/a i na lhůtu 30dnů.

Rozdíly při vrácení peněz u reklamace, vrácení zboží a výměny

Vrácení nesedícího zboží: Pokud Ti naše produkty nesedí nebo se Ti nelíbí a chceš nám zboží vrátit, pak Ti bude vrácená celá částka včetně poštovného, které si uhradil/a při nákupu zboží - poštovné bude vráceno v případě, že vracíš celou objednávku, nikoliv jen část. Při vrácení budeš muset zboží dopravit k nám na provozovnu. Za dopravu při odesílání zpět k nám již poštovné nevracíme.

Vrácení zboží kvůli výrobní vadě: Pokud se na produktu vyskytla nějaká výrobní vada nebo ti byl poslán produkt v jiné barvě či jiné velikosti než sis objednal/a, pak se jedná o pochybení z naší strany. V tomto případě Ti po předložení účtenky nebo podacího lístku z pošty bude vrácena i částka za poštovné, které budeš muset zaplatit, abys zboží doručil/a zpět k nám. Bohužel neumíme pro Tvůj balíček poslat vlastního dopravce, takže i v případě chyby z naší strany budeš muset poštovné nejprve uhradit a až poté, po předložení účtenky Ti bude v plné výši navráceno. Při využití našeho online formuláře stačí při reklamaci zadat číslo účtu, pokud z nějakého důvodu nemůžeš online formulář využít, přilož číslo účtu k balíku včetně čísla objednávky. Pokud je to možné, tak moc prosíme o využití online reklamačního formulář.

Výměna zboží: Pokud Ti nesedla velikost a chceš zboží pouze vyměnit za jinou velikost, pak si náklady na veškerou dopravu a to i při opakované výměně musíš uhradit sám/sama.

Jak se o naše produkty starat?

Vydrží potisk na tričku? Nesepere se po vyprání?

Neboj, potisk se jen tak nesepere. Naše tiskové technologie neustále zkoušíme a testujeme sami na sobě. Máme tedy ověřeno, že potisk opravdu skvěle drží a vydrží opravdu mnoho pracích cyklů. Nicméně je nutné mít na paměti, že je nutné k potištěnému zboží přistupovat šetrně. Per trička i mikiny VŽDY naruby, gelovými pracími prostředky a maximálně na 40 stupňů. Nepoužívej bělidla ani agresivní chemie a vyhýbej se pracím práškům, které často obsahují bělící složky a fungují jako feeling a nejsou šetrné ani k potisku a ani k samotné látce. Trička žehli vždy z rubové strany, pokud budeš potřebovat žehlit tričko přes potisk (např. potisk je pokrčený a chceš jej vyrovnat), pak žehli vždy přes pečící papír. Pokud se k tričku budeš chovat hezky, vydrží ti krásné klidně i pár let. Mysli však na to, že vše je o péči. Tričko Ti to pak vrátí svou výdrží. :)
Pozor! Nepoužívej sušičku! V sušičce se trička sráží a máme ověřeno, že sušička výrazně snižuje životnost jak potisku tak i samotného textilu. Sušička je nešetrná ke všemu textilnímu zboží, ne jen k našim tričkům.

Můžu vaše trička sušit v sušičce?

Bohužel Tě nepotěšíme, ale ne. Naše trička ani mikiny v sušičce sušit nesmíš. Sušička textilu ani potisku nedělá moc dobře a mohlo by se stát, že se potisk poškodí. Tričko sušené v sušičce už Ti nevezmeme ani k reklamaci v případě, že by se s textilem stalo něco, co lze reklamací řešit (např. rozjetý šev, dírka atd.) Sušička často způsobuje srážení vláken, takže pokud naše pokyny neuposlechneš, může se stát, že si ze sušičky vytáhneš tričko menší než sis ho původně objednával/a. Pokud ale sušičku používáš, pak určitě suš na šetrné programy, které využívají chladnější vzduch při sušení a vždy počítej s tím, že se Ti tričko v sušičce může srazit.

Uvádíte, že potisk na tričku vydrží, ale potisk se i přesto sepral. Co mám dělat?

Po prvních pár vypráních může potisk lehoulince vyblednout, což by nemělo být skoro patrné. Je to proto, že se z trička vypere speciální nástřik, který drží barvu s tričkem pohromadě. Pokud se Ti potisk ale opravdu výrazně sepral do 3 vyprání a striktně si dodržoval/a instrukce údržby (prát naruby, na 40 stupňů, nesušit v sušičce), pak došlo s největší pravděpodobností k chybě u nás a k chybnému postupu při výrobě. Bílá trička se tisknou jinak než černá a barevná. Každý potisk musí přijít do kontaktu s vysokou teplotou, fixovat se po určitý čas a u každého potisku je to malinko jiné. Vzhledem k tomu, že se jedná o lidskou práci, tak chyba nikdy není úplně na 100% vyloučena a i přes dobrou optimalizaci výroby a kontrolu každého výrobního kroku se může chyba občas objevit. Pokud se Ti tedy stane, že se potisk sepírá i přes dodržení všech údržbových pokynů, pak je to důvod k reklamaci. Nicméně je dobré si uvědomit, že se nejedná o nekvalitní barvy, ale pouze o špatný výrobní postup což lze jednoduše vyřešit. Ihned nás o takovém problém informuj a vše spolu vyřešíme. Dojde-li opravdu k našemu pochybení, pak Ti bude proplaceno i poštovné, které budeš muset uhradit, abys k nám vadné tričko nebo vadný produkt doručil/a. Za kvalitou našich produktů a za výdrží potisků si opravdu stojíme, proto neváhej a o problémech nás informuj. Děje se to výjimečně a řešení je velmi jednoduché. :o)

V případě problémů s potiskem neváhej a ozvi se nám okamžitě. Pokud se ozveš 2 roky od objednávky, pak už bohužel žádnou reklamaci nevyřešíme.

Přišla mi trička, ale jsou na nich takové otlaky. Jakoby čtverec, vylisovaný obdélník, světlé místo. Co s tím mám dělat? Je to v pořádku?

Ano, je to v pořádku. Veškerý textil, který je potištěn jakoukoliv barvou ať už se jedná o přímý digitální tisk (DTG), transferový tisk (DTF), poli flex folie, sublimaci, sítotisk a další tiskové technologie je nutné vždy fixovat při vysoké teplotě. Pro fixaci se používají tlakové lisy, horkovzdušné pece nebo třeba horkovzdušné tunely. Některé tisky vyžadují např. použití obojího a to i talkového lisu a i horkovzdušné pece. Lis způsobí, že v oblasti lisování vznikne čtverec nebo obdelník, což je naprosto v pořádku. Jedná se pouze o slisované vlákna nebo o zažehlený pretreatment(penetrace=lepidlo nanesené na textil před  jeho potištěním zajišťující spojení barvy s textilem), což dokáže lehce změnit barvu. Všechny tyto "defekty" ovšem vždy zmizí po prvním vyprání. Není se tedy čeho obávat a není to důvodem k reklamaci. Tyto otlaky opravdu po prvním vyprání zmizí. Pokud by se ale stalo, že by otlak nezmiznul ani po prvním a ani po druhém praní, pak nás neváhej kontaktovat, rádi s tebou problém vyřešíme.

Jak se starat o další produkty jako jsou batohy, tašky, peněženky, kšiltovky a jiné doplňky?

O všechny tyto produkty je třeba pečovat šetrně, a proto prosím žádné z těchto produktů neper v pračce. Mohlo by dojít k poškození daného produktu nebo ostatního oblečení.

Tašky, vaky na záda, batohy a ledvinky můžeš prát šetrně ručně. Dbej na to, ať z produktu vždy dobře vymyješ prací prostředek. Nepoužívej bělidla ani chemické čističe.

Peněženky nedoporučujeme prát! A to ani v pračce nebo ručně. Případné nečistoty z peněženky odstraň navlhčeným hadříkem.

Kšiltovky rovněž doporučujeme čistit pouze navlhčeným hadříkem.

Žádný z našich produktů nesmíš sušit sušičce. Produkty, které nespadají do kategorie oblečení (tašky, vaky, peněženky, batohy, ledvinky, kšiltovky atd.) NESMÍŠ ŽEHLIT!

Pokud nedodržíš tyto pokyny údržby, riskuješ trvalé znehodnocení produktu a v případě reklamace hrozí její zamítnutí.

Tisk na zakázku

Tisknete i na zakázku? Od kolika kusů mi natisknete vlastní potisk?

Kromě tematických triček s potiskem, které nabízíme na našem e-shopu nabízíme i potisk na míru dle přání zákazníka.

Tiskneme na zakázku už od 1 kusu, ale i velké a objemné zakázky. Na našich stránkách můžeš vidět různé rubriky z čehož první rubrika nese název "POTISK NA ZAKÁZKU". Když na tuto rubriku klikneš, dostaneš se do sekce, kde si můžeš zvolit potisk buď pro firmy a skupiny(toto zvol pokud chceš větší počet triček či produktů) nebo pro jednotlivce(toto zvol, když chceš cca do 5ks triček či produktů). V obou případech vyplníš důležité informace a odešleš nám je. Na každé stránce je vše důkladně popsáno, takže bys tomu měl/a dobře rozumět. Další komunikace a ladění detailů pak probíhá skrze e-mail nebo přes telefon.

Pro více informací můžeš navštívit i naši stránku WWW.TISKNEMENAMIRU.CZ, kterou jsme vytvořili speciálně pro zakázkovou výrobu a zakázkovému potisku se tam věnujeme primárně. Také na této stránce najdeš mnohem více našich referencí a prací, které jsme dělali a ucelíš si tak představu o tom, co všechno dokážeme vyrobit. :)

Jak mám postupovat, když si chci nechat natisknout vlastní produkt?

Vše záleží na tom, zda chceš pouze pár kusů nebo zda máš firmu nebo pořádáš nějaký festival a potřebuješ desítky kusů oblečení a reklamních předmětů. V obou případech máš několik možností, jak můžeš poptat a zadat svou zakázku. Objednávku na zakázku na míru můžeš poptat a zadat osobně v naší prodejně, přes telefon a email info@lanigaart.cz. nebo přes tuto stránku : https://www.lanigaart.cz/zakazkova-vyroba/ , kde si vybereš zda chceš Potisk pro firmy a skupiny (zde vyplň poptávkový formulář pro nezávaznou kalkulaci, vyplň co nejvíce informací, abychom mohli cenu určit co nejpřesněji) nebo Potisk pro jednotlivce (zde si zvolíš produkt, který by sis přál, nahraješ obrázek, určíš rozměr a umístění a zvolíš si zda chceš obrázek upravit či nikoliv). V každé této sekci máš důkladně popsán postup. Další komunikace a lazení detailů pak probíhá skrze e-mail nebo přes telefon.
Pro více informací můžeš navštívit i naši stránku WWW.TISKNEMENAMIRU.CZ, kterou jsme vytvořili speciálně pro zakázkovou výrobu.

Jaké formáty souborů k potisku akceptujete?

Ideální je formát PNG bez pozadí(pokud není tvým cílem tisk včetně pozadí), dále akceptujeme také  PDF, SVG, AI, PSD nebo JPG. Příliš velké soubory nám můžeš zaslat přes stránku www.uschovna.cz
Je důležité aby obrázky měli dostatečně dobré rozlišení, aby výsledný tisk vypadal co nejlépe. Obrázek o velikosti pár kB není vhodnou volbou a pokud vyloženě netoužíš po miniaturním potisku, pak by výsledek byl nepěkný a rozmazaný. Vždy se tedy zaměř na dostatečné rozlišení a velikost souboru. S grafickou úpravou obrázku ti můžeme pomoci, ale je třeba počítat s tím, že grafické práce jsou u nás zpoplatněny.

Obrázky k tisku nám posílej ideálně bez pozadí. K tomu je nejlepší formát PNG, pak PDF, SVG, AI nebo PSD. Pokud má tvůj obrázek černé pozadí a ty jej chceš natisknout na černé tričko, pak není úplně nutné pozadí odstraňovat, protože při tisku na černý textil se černá barva netiskne. To samé platí u bílého trička, pokud má tištěný obrázek bílé pozadí a tiskneš jej na bílé tričko, není nutné pozadí odstraňovat. Při tisku na barevný textil je vždy nutné dodávat obrázky bez pozadí a to i za předpokladu, že je pozadí ve stejné nebo podobné barvě jako textil. Tiskárna při tisku na barevný textil neumí v tomto případě barvu vynechat a tudíž by se pozadí na tričko natisklo také. Pokud potřebuješ z obrázku pozadí odstranit, pak není problém nás kontaktovat a my Ti s tím pomůžeme.

Pokud je tvým cílem, aby bylo natištěno i pozadí, pak ho samozřejmě odstraňovat nemusíš. Přeješ-li si nějakou úpravu, např. rozptýlené okraje do ztracena, pak nám tyto informace nezapomeň připsat k Tvé poptávce či objednávce.

POZOR! Pokud si přeješ, aby na černý textil byla tištěna i černá barva, pak je nutné nám tuto skutečnost sdělit předem. V takovém případě je nutné změnit tiskařský postup.

Kolik stojí tričko na zakázku?

Pokud máš zájem pouze o pár kusů (do 5ti ks triček), pak si můžeš zvolit produkt zde: https://www.lanigaart.cz/kategorie-potisk-na-zakazku-vychozi/ a navolit veškeré parametry, rozměr potisku, umístění a cenu uvidíš rovnou. Pokud chceš ale větší množství (více než 5ks), pak nám zašli nezávaznou poptávku přes poptávkový formulář, který nalezneš zde: https://www.lanigaart.cz/potisk-na-zakazku-pro-firmy/ a my se Ti v co nejkratším termínu ozveme s cenovou nabídkou. Doporučujeme u vyplňování poptávkového formuláře uvést co nejvíce informací, abychom dokázali zakázku co nejpřesněji nacenit. U většího množství triček se cena určuje individuálně a cena bývá výrazně levnější kvůli optimalizaci a zrychlení výroby. Další faktor, který ovlivňuje cenu je i druh nosiče(tričko, mikina, hrníček...), který si zákazník vybere. Na trhu je velké množství produktů z kterých lze vybírat a to od levných a obyčejných, přes střední kvalitu až po produkty v drahé a v prémiové kvalitě. Proto u větších zakázek nelze tak jednoduše určit cenu a je nutné je kalkulovat individuálně. Svou roli při nacenění také hraje rozměr potisku, jeho umístění, množství potištěných stran na produktu (např. přední strana, zadní strana, rukávy, kapuce atd) a také zvolená tisková technologie, někdo chce obyčejný tisk a někdo zase touží po zlatém, plyšovém, 3D, glitterovém potisku nebo po výšivce. To vše hraje velkou roli a i když bychom velmi rádi měli veřejný ceník, tak při tisku na zakázku jsou možnosti tak rozmanité a požadavky zákazníka tak různé, že zkrátka není v našich silách vytvořit ceník pro větší zakázky. Pokud tedy objednáváš větší množství, pak nás prosím kontaktuj e-mailem. 

Vyrobíte mi tričko na počkání?

Ano, ale pouze v případě osobního odběru. Jsme schopni vyrobit tričko i na počkání. Je ale třeba počítat s příplatkem za expres výrobu, protože u tisku trička nebo produktu na počkání je nutné pozastavit výrobu a zařadit ho do výroby fronty. I přesto, že se jedná o tričko na počkání, tak nelze počítat s tím, že tričko bude do 10min hotové. Je třeba počítat s vyhotovením objednávky v rozmezí cca 2 až 4 hodin od zadání a potvrzení objednávky z naší strany. Pozor, tričko na počkání si můžeš objednat jen za předpokladu, že si jej dokážeš vyzvednout osobně dle našich otvíracích hodin a je nutno ho objednat nejpozději 3, ideálně 4 hodiny před zavírací dobou. U trička na počkání jsou omezení a tím je výběr textilu a produktů. Musíš vybírat pouze z toho co máme fyzicky skladem přímo u nás ve výrobě. Může se tedy stát, že se budeš muset spokojit s různými typy a střihy triček v rámci jedné expres zakázky. Je také nutné počítat s omezením počtu kusů. Pro potisk na počkání jsme schopni natisknout maximálně 5 kusů. V případě, že potřebuješ kusů více, je nutno nás informovat. Doporučujeme na náš e-mail info@lanigaart.cz zaslat co nejvíce informací a hlavně tisková data!!! U trička na počkání nezpracováváme grafický návrh a musíš mít obrázek nebo tisková data své vlastní. Tisková data musí být v dobré kvalitě a můžeš nám je poslat e-mailem nebo donést osobně na USB na naši provozovnu na ulici Kravařská 571/2, Ostrava, 70900. Než zašleš e-mail s tiskovými daty tak VOLEJ na číslo +420 739 055 286!!!! K e-mailu se můžeme dostat později a mohlo by dojít k nedorozumění.
U tisku na počkání si můžeš donést i svůj vlastní textil, který Ti rádi potiskneme avšak při donesení vlastního textilu již ztrácíš záruku na výdrž potisku.

Kolik stojí tričko na počkání?

Cena trička s potiskem na zakázku je individuální na základě zvoleného trička, umístění potisku a velikosti potisku. Cenu také ovlivňuje zda si budeš přát grafickou úpravu či nikoliv. Kolik tě vyjde tričko nebo jiný produkt s potiskem na míru si můžeš navolit zde u některého z těchto produktů: 

Pánské: https://www.lanigaart.cz/tricko-panske-basic-s-vlastnim-potiskem/

Dámské: https://www.lanigaart.cz/tricko-damske-basic/

Hrníček bílý: https://www.lanigaart.cz/hrnicek-bily-330ml-s-vlastnim-potiskem/

Hrníček barevný: https://www.lanigaart.cz/hrnicek-s-barevnym-vnitrkem-a-ouskem-330ml-s-vlastnim-potiskem/

Za tričko na počkání se platí ještě navíc příplatek k ceně trička. Cena příplatku Ti bude sdělena na základě Tvé poptávky, náročnosti a množství triček. Na počkání jsme schopni natisknout cca 5ks produktů při objednání  alespoň 2-4 hodiny před zavírací dobou. Po zadání expres zakázky na počkání vždy počítej, že si ji budeš moct vyzvednout cca 2, max za 4 hodiny (o vyzvednutí budeš informován e-mailem nebo telefonicky). Pro tisk více kusů je nutno nám zavolat a informovat se o možnostech. V každém případě při potisku na počkání je nutné dopředu ZAVOLAT nebo se stavit osobně k nám na provozovnu na ulici Kravařská 571/2, Ostrava, 70900.

Pokud by tričko na počkání bylo náročné na tisk (potisk ze všech stran trička), pak určitě volej předem, abychom si vše ujasnili.

Nabízíte také grafické návrhy?

Ano, děláme i grafické návrhy na přání zákazníka. Pokud vlastní obrázek nemáš nebo chceš upravit své vlastní obrázky či vytvořit grafiku zcela na míru, rozhodně nám napiš na email info@lanigaart.cz a určitě spolu něco vymyslíme. 

Na jaké produkty si můžu natisknout svůj motiv? 

Z našich online katalogů, které najdeš níže na této stránce: https://www.lanigaart.cz/potisk-na-zakazku-pro-firmy/ si můžeš vybrat z velkého množství produktů. Vlastní potisk dokážeme zhotovit na trička, mikiny, tepláky, legíny, tílka, bundy, vesty, čepice, kšiltovky, polokošile, košile, šaty a další, věříme, že z našich katalogů si určitě vybereš. V nabídce máme i katalogy reklamních předmětů, kde najdeš opravdu obrovské množství produktů k potisku. Nejčastěji tiskneme na plecháčky, hrníčky, lahve, peněženky, taštičky, ledvinky, vaky, batohy, přívěsky, klíčenky, stuhy, magnety, propisky a mnoho dalšího.

Dokážete vyrobit tričko nebo produkt na zakázku podle mé představy nebo podle fotky?

Ano, dokážeme vyrobit tričko i jiné produkty na zakázku přesně podle Tvé představy nebo fotky. Vyrábíme produkty již od jednoho kusu, takže individuální požadavky pro nás nejsou problém. Pokud máš zájem o menší množství produktů (např. 1 až 5 kusů), pak využij naši stránku zde: https://www.lanigaart.cz/kategorie-potisk-na-zakazku-vychozi/ Můžeš si zde zvolit produkt o který máš zájem, zvolíš si barvu, zda chceš potisknout přední stranu, zadní stranu, rukávy, zvolíš si velikost potisku, zda si přeješ grafickou úpravu a rovnou uvidíš i konečnou cenu. 

Pokud máš zájem o větší počet produktů, pak si pročti informace zde: https://www.lanigaart.cz/potisk-na-zakazku-pro-firmy/ Můžeš rovnou vyplnit nezávazný poptávkový formulář a my ti zakázku naceníme individuálně. Pro co nejpřesnější nacenění doporučujeme poslat co nejvíce informací k zakázce jako je: např. jaký textil nebo produkt si představuješ, jakou barvu, kolik bude dámských triček, kolik pánských, kolik dětských, jaké budou doplňky a kolik jich bude, v jakých budou barvách, kde bude umístěn potisk, jak bude velký potisk a ideálně přilož i svou představu nebo tisková data. Čím více informací od tebe získáme tím přesnější kalkulace bude. Klidně můžeš zmínit i termín dodání, který je pro tebe nejdůležitější ať víme od čeho se odvíjet. :)

Jak dlouho trvá potisk na zakázku?

Toto je velmi častá otázka s nejednoznačnou odpovědí, protože délku výroby ovlivňuje více faktorů. Standartní doba činí 5-7 pracovních dnů od zaplacení a potvrzení objednávky, to znamená od doby, kdy nám schválíš náhled a objednávku uhradíš. Nicméně přesnou dobu dodání nelze úplně jednoznačně určit. Roli hraje množství kusů(např. 20 kusů budeme tisknout jinak dlouho než 500 kusů), náročnost potisku (zda bude potištěna jen přední strana nebo i zadní nebo rukávy či jiná část produktu), ale třeba také dostupnost zboží u dodavatele.

U tisku menších zakázek (do 5ks) lze využít i naši expres výrobu na počkání, kde je však nutno počítat s příplatkem za výrobu v expresním termínu.

Zašlete mi před tiskem náhled jak bude moje zakázka vypadat?

Ano, toto je standartní postup u potisku na zakázku. Netiskneme dříve než od Tebe budeme mít schválený náhled. I přes to, že se bude jednat třeba jen o jednoduchý obrázek, vždy chceme Tvůj souhlas a potvrzení, aby nedošlo k nějakému nedorozumění.


Náhled zakázky nezasíláme pouze v případě, že si objednáš tričko na zakázku z kategorie Potisk pro jednotlivce a u vyplňování parametrů u produktu zaškrtneš "Nechci grafickou úpravu. V takovém případě natiskneme obrázek tak, jak si nám jej poslal bez jakékoliv úpravy. Pokud bys ale poslal/a obrázek, jehož natištění je i proti našemu uměleckému přesvědčení, pak Tě budeme informovat a vybereme spolu lepší a kvalitnější alternativu.

Nabízíte mnoho tiskových technologií a já se v tom nevyznám. Umíte mi poradit?

Ano, přesně od toho jsme tady. Né vše je vhodné tisknout stejnou technologií a né vše lze tisknout stejnou technologií. Abychom mohli určit tu nejvhodnější technologii pro Tvou zakázku, tak budeme potřebovat vědět co nejvíce podrobností. Nejdůležitější je účel používání. Budou to volnočasová trička? Jednorázová záležitost na fesťák? Firemní trička do těžkého průmyslu nebo trička pro Tvůj e-shop? Budou se trička prát při vysokých teplotách? Bude se tisknout na jiný než bavlněný materiál (např. softshel, funkční materiály, polyester atd). Všechny tyto informace nám velmi pomůžou v určování té nejvhodnější tiskové technologie pro Tvou zakázku.

Mohli bychom od Tebe zakázku přijmout a potisknout ji jen tak hala bala, ale to my nechceme. Chceme znát účel, tvou představu a odvést tu nejlepší možnou práci.

Můžu si donést i vlastní textil k potisku nebo musím odebrat textil od vás? Můžu si donést vlastní hrníčky, sklo a keramiku?

Textil k potisku si můžeš donést vlastní.
Ovšem musíš počítat s rizikem. Námi nabízený textil již máme prověřený a víme, co na něj můžeme natisknout a jak s ním zacházet. U neznámého textilu můžou (ale samozřejmě nemusí) vzniknout komplikace a je proto lepší počítat i s tímto scénářem. Tvůj vlastní textil může být opatřený nějakou finální vrstvou s kterým si potisk nemusí úplně rozumět. Každopádně jsme si už poradili s různými materiály a nové materiály jsou pro nás mnohdy zajímavou výzvou. Pokud si budeš chtít nechat potisknout a oživit své staré tričko, pak doporučujeme tričko vyprat ideálně v čisté teplé vodě bez aviváže.
Je třeba také brát na vědomí, že pokud si doneseš vlastní textil, tak ztrácíš možnost reklamace v případě, že by se Ti potisk sepral nebo nějak poškodil. Také neneseme zodpovědnost za to, že potisk nevyjde podle Tvých představ. U vlastního textilu doporučujeme vždy donést vzorek na odzkoušení a případně vyladění barev. :) 

Ideální textil pro potisk je ze 100% bavlny, případně 80% bavlna a 20% polyester. Lze potisknout i 100% polyester, různé materiály s přídavkem elastanu, sportovní materiály, šusťákovina, bambusová viskóza, softshel a mnoho dalších materiálů, ale zde je nutno tisku věnovat větší pozornost, protože tyto textilie mohou být náchylnější např. na teplotu či jiné zacházení a je důležité vždy důkladně zvážit výrobní a tiskařský postup. Jsou věci, které jdou potisknout opravdu velmi obtížně a nebo nejdou potisknout vůbec, např. bundy, které jsou uvnitř pogumované potisknout nelze, protože tisk musí přijít do kontaktu s vysokou teplotou a guma uvnitř by se znehodnotila a roztavila. Nicméně již nám rukama prošlo opravdu neskutečné množství materiálů a jsme ochotni zkoušet nové a nové věci. Pokud máš ale nějaký extra materiál, vždy doporučujeme vyhradit si jeden kus na testování jako vzorek. Na tomto vzorku můžeme otestovat výdrž materiálu a kvalitu tisku.
Pokud bys chtěl/a textil od nás, neváhej a mrkni na tuto stránku: https://www.lanigaart.cz/potisk-na-zakazku-pro-firmy/ níže na této stránce najdeš odkazy na všechny naše katalogy.

Hrníčky, sklo a keramické produkty k potisku bohužel vlastní mít nemůžeš.
Hrníčky, sklo a keramiku nelze donést vlastní a to z toho důvodu, že u nás tiskneme na keramiku a sklo sublimačním potiskem. Sublimační potisk je technika, ke které je nutné mít produkty ošetřené speciální vrstvou do které se potisk jakoby "vpije", poté uzavře a zůstane uvnitř materiálu. Potisk tedy nelze na omak vůbec cítit a nejde jej ani seškrábat ani umýt. Abys potisk z předmětu dostal/a, musel/a bys ho seškrábat i s glazurou. Je to tedy velice kvalitní a stálý potisk. Sublimačním potiskem lze potisknout i textil ze 100% polyesteru. Ideální k potisku je bílý textil ze 100% polyesteru.

Odebíráte certifikovaný a kvalitní textil?

Pro náš e-shop se snažíme vybírat převážně certifikovaný a kvalitní textil. Snažíme se odebírat produkty od firem, které dbají na kvalitu podmínek pro své zaměstnance, zajímají se o dopad na životní prostředí a vyrábějí ze zcela nezávadných materiálů. Také se snažíme zařazovat do našeho sortimentu recyklovatelné materiály. Snažíme minimalizovat dopad na životní prostředí a snažíme se nevyhazovat, ale zužitkovat i produkty, které se zrovna nepovedly. Tyto produkty pak lze najít v kategorii VÝPRODEJ s označením 2. jakost.

Dodavatelé, od kterých odebíráme textil používají mnoho různých certifikátů. U našich textilních výrobků můžeš certifikáty vidět v každém popisu daného produktu. Patří mezi ně certifikáty jako GOTS, WRAP, Oeko-Tex, Textile Exchange, PETA - Approved – Vegan, FAIR WEAR, AMFORI, OCS a BSCI. Bližší informace najdeš v našem článku zde: https://www.lanigaart.cz/blog/certifikaty-textilu-pruvodce-etickym-a-udrzitelnym-nakupem/

Na rukávech mikiny se objevily žmolky. Na tričku mám žmolky, co s tím?

Na našem e-shopu najdeš textil převážně s větším poměrem bavlny. Většina triček je za 100% bavlny s minimálním přídavkem jiných materiálů. Najdou se u nás ale i produkty, které pro svou zvláštnost a originalitu mají přídavek jiného materiálu, např. polyesteru. Pokud některá textilie obsahuje polyester ve větším množství (větší než 30%), tak se na takovém textilu většinou žmolky časem objevovat budou. Čím větší množství polyesteru textil obsahuje, tím rychleji se žmolky začnou tvořit. Toto bohužel nelze nijak ovlivnit. Pokud si budeš chtít k potisku donést vlastní textil, doporučujeme toto zohlednit a kupovat textilie ve složení, které bude obsahovat maximálně 30% polyesteru, ideálně však 20%. Textil bude žmolkovat převážně v případě, že se jedná o směs materiálů, nejčastěji bavlna s polyesterem. Pokud se však jedná o funkční materiály ze 100% polyesteru, tak tyto zpravidla žmolkovat nebudou.

Jaké tiskové technologie používáte?

Přímý digitální tisk DTG - Tato technologie se dokonale hodí pro plnobarevné potisky a tisk již od 1 kusu. Jedním z hlavních benefitů přímého digitálního potisku textilu je flexibilita ve výrobě. Díky absenci potřeby vytvářet a udržovat tiskové šablony je možné snadno měnit designy a vytvářet individuálně přizpůsobené produkty pro zákazníky. Tato technologie je ideální pro potisk triček, tílek nebo mikin. Potisk je měkký na omak, prodyšný a barvy skvěle drží i po mnoha praních. Ideální pro potisk plnobarevných obrázků nebo fotografií. U této technologie se krásně projeví každý detail na tisknutém obrázku, proto čím kvalitnější obrázek, tím dokonalejší a krásnější tisk.

Digitální transferový tisk DTF - Jedná se o technologii, která je velmi podobná jako přímý digitální potisk s rozdílem, že se potisk nejprve tiskne na transferovou fólii a až následně je přenesen na textil. Tato technologie má velice výrazné barvy a možnosti tisku jsou daleko rozmanitější. U této technologie lze potisknout nejen trička, ale i daleko složitěji potisknutelné materiály jako jsou kšiltovky, batohy, džínovina atd. Tisková technologie DTF je rovněž vhodná pro tisk triček již od 1 kusu a taktéž je ideální pro plnobarevné tisky. Potisk je na omak trošku gumovější než DTG technologie, ale barvy jsou zářivější a potisk odolnější.

Transferový tisk (poli flex folie) - Zlaté, plyšové, třpytivé, zrcadlové, neonové nebo metalické potisky? Tak přesně takových efektů lze s touto technologií docílit. Potisk je tvořen ze speciální flex folie, která je za vysokého tlaku přenesená na materiál. Touto technologií lze potisknout velkou škálu materiálu a to od triček, přes sportovní věci až po batohy a džínovinu. Oproti DTG a DTF potisku lze touto technologií tisknout pouze jednobarevné potisky a nelze vytvářet příliš malé detaily. Folie lze kombinovat a vrstvit, takže s trochou fantazie lze vytvořit i potisk o více barvách. I touto technologií lze tisknout od 1ks nebo ji lze použít jako doplněk k technologiím DTF či DTG.

Sítotisk - Sítotisková technologie je velice kvalitní a jedna z nejstálejších tiskových technologií. Příprava potisku pro sítotisk je poměrně zdlouhavá a náročná, proto se tato technologie nehodí pro malé zakázky. Doporučujeme sítotisk využívat při zakázkách od 50ks od jednoho designu a výše. Při vyšším odběru je sítotisk velmi cenově dostupná technologie. Sítotiskem lze tisknout krásné detaily a barevné přechody. Nicméně u plnobarevného potisku vždy doporučujeme celou výrobu zkonzultovat. V případě plnobarevného a opravdu pestrého tisku může být ekonomičtější i jiná tisková technologie. Sítotiskem lze potisknout velké množství materiálů a taktéž lze využívat různých efektů.

Sublimační tisk - Hrníčky, plecháčky, lahve, placatky, termohrnky, klíčenky, sportovní oblečení a mnoho dalšího. Tak přesně na toto je sublimační technologie určená. Sublimační technologie nabízí několik výhod, včetně vysoké odolnosti vůči vyblednutí a omytí, což zajišťuje trvanlivost a kvalitu tisku. Díky schopnosti inkoustů pronikat do povrchu materiálu je také dosaženo vysokého stupně detailu a živosti barev. Rovněž se tato technologie hodí i na tisk již od 1 ks, ale také na velké zakázky. U tohoto typu tisku nelze tisknout na vlastní materiály od zákazníka. Hrníčky, plecháčky a další produkty musí být opatřeny speciální vrstvou určenou pro sublimační potisk. U této technologie je tedy nutné odebrat produkty přímo od nás.

Výšivka - Výšivka je velmi trvanlivá technologie, kterou lze zdobit textilní materiály. Dokážeme vyšívat v mnoha barvách a provedeních. Co však vyšívací stroj nedokáže jsou miniaturní detaily a tenké linie a proto je vždy dobré možnost vyšití loga konzultovat. Vždy dokážeme najít vhodnou technologii pro každou zakázku. Výšivku doporučujeme vyrábět od 15-20 kusů výše. Výšivka je vhodná na polokošile, mikiny, vesty, bundy, kšiltovky a mnoho dalších materiálů.

Tiskoviny - Našim zákazníkům poskytujeme ty nejkvalitnější služby v oblasti tisku a to od A až do Z. Proto není výjimkou, že nabízíme také potisk samolepek, vizitek, plakátů, letáčků, poukazů, ale i reklamních banerů či roll upů. Každý zákazník je omezen jen svou fantazií.

Potisk reklamních předmětů - Detaily a prezentace jsou ve světě reklamního potisku velmi důležité. Kvalitně vybrané reklamní předměty pak dokážou každodenně připomínat klientům logo Tvé firmy a dokáží se jim vrýt do paměti. Propisky, klíčenky, sklenice, nářadí, dárkové sady na víno nebo třeba dárková sada na sýry. Tak přesně takové předměty dokáží zákazníkům připomínat Tvou firmu každý

Lze potisknout celé tričko i přes švy?

Bohužel tuto metodu celopotisku přímo v naší dílně neprovádíme, ale máme partnery s kterým denně spolupracujeme u kterých lze tyto potisky vyrobit. Omezení u celopotisků je množství, kdy je nutné odebrat alespoň 10 kusů od jednoho motivu. V celopotisku dokážeme dodat trička a mikiny. O jiném typu textilu se prosím informuj přes náš e-mail.

Ostatní dotazy

Volal jsem vám již několikrát a nikdo nezvedná telefon. Proč?

Jsme malá rodinná firma a všichni tady spolu úzce spolupracujeme a to jak vedení, tak výroba. Pracujeme společně a ve spoustě situacích se doplňujeme. Mnohdy se tedy může stát, zvlášť ve vytížených sezónách, že se všichni nacházíme ve výrobě a pracujeme na zakázkách a kanceláře jsou prázdné. Neboj, nechceme tě ignorovat, ale někdy máme více práce a proto se může stát, že nestihneme zvednout každý telefon. Můžeš zavolat znovu a pokud ti to ani poté nezvedneme, zanech nám prosím sms zprávu a my se ti rozhodně ozveme zpátky, hned jakmile se nám během dne uvolní ruce. Předem ti tedy děkujeme za pochopení a tvou trpělivost.
    

Pomáháte nějaké organizaci?

Ano. Máme na seznamu pár organizací, kterým pravidelně poskytujeme pomoc. Jedná se především o pomoc zvířatům, pejskům a dětem v nouzi. Můžeš pomáhat také. V kategorii "Pomáhej s námi" můžeš najít produkte při jejíchž zakoupení pomůžeš některé z organizací.

Jak vypadá potisk na živo? Máte reálné fotky?

Reálné fotky produktů, které jsme vyráběli najdeš v sekci POTISK NA ZAKÁZKU zde: https://www.lanigaart.cz/potisk-na-zakazku-pro-firmy/ a na stránce WWW.TISKNEMENAMIRU.CZ v rubrice Naše práce. Spoustu naší práce můžeš také vidět na našem Facebooku nebo Instagramu. Vše si důkladně prostuduj ať si dokážeš udělat reálnější představu o tom, jak by potisk mohl vypadat.

Můžeš také navštívit naši prodejnu v Ostravě a jednotlivé potisky si osahat a prohlédnout pěkně z blízka. Rádi Tě u nás uvítáme.

Je možné zaslat vzorky textilu?

Vzorky čistého textilu bez potisku standardně nezasíláme. Pokud máš ale konkrétní představu, vyber si z našich katalogů textil nebo produkt, který by Tě zajímal a my Ti rádi vyrobíme jeden kus jako vzorek s potiskem. V případě, že budeš mít zájem o větší zakázku a zakázku u nás reálně uskutečníš, pak je možné se domluvit na odečtení ceny vzorku z celkové zakázky. V těchto případech je vše na domluvě, takže se vůbec neboj a ozvi se nám e-mailem nebo telefonicky a rozhodně se domluvíme. :)

Nabízíte množstevní slevy nebo akce?

Akce na našem e-shopu míváme. Je tedy dobré sledovat náš Instagram, Facebook nebo se přihlásit k odběru novinek a vše se dozvíš. Co se týče množstevních akcí, tak u zakázkové výroby to funguje tak, že čím více kusů objednáš, tím levnější je cena. U objednávek produktů z e-shopu nás prosím ohledně množstevní slevy kontaktuj.

Máte kamennou prodejnu? Kde si mohu zboží prohlédnout a vyzkoušet?

Ano, máme kamennou prodejnu v Ostravě na ulici Kravařská 571/2. Můžeš nás zde navštívit kdykoliv od 8 do 16hod, v pátky zde býváme jen do 14hod. Nemáme všechny produkty skladem, ale můžeš si zde přijít vyzkoušet velikosti, osahat si materiály i potisky a zhodnotit kvalitu naší tvorby. :)

Proč jsou vaše ceny vyšší než u konkurence?

Ceny máme vyšší, protože vyrábíme a tiskneme trička až na základě přijaté objednávky. Toto nám dává možnost v případě, že si to zákazník přeje, upravit jeho objednávku na míru, přidat k potisku např. jméno či nápis, zvolit jinou barevnou kombinaci a spoustu dalších věcí. Zároveň to ale prodlužuje proces výroby a celá výroba je pak o něco nákladnější než kdybychom tiskli desítky kusů na sklad. Tento systém nám také dává možnost nabídnout zákazníkům velké množství motivů a reagovat rychle na jejich přání.
U zakázkové výroby při objednávání většího množství kusů se samozřejmě dokážeme dostat na nízké ceny srovnatelné s konkurencí, protože zde už dokážeme velice dobře optimalizovat a zrychlit celé výrobní procesy. 

Můžu si u vás nechat vyrobit merch pro svou značku?

Samozřejmě. Jsme schopni vyrobit kompletní merch pro Tvou značku a to od reklamních předmětů jako jsou propisky, klíčenky, hrníčky, plecháčky, lahve až po textilní zboží jako jsou trička, mikiny, tepláky, bundy atd. Jsme schopni zajistit kompletní servis včetně visaček a natištění tvého loga za krk trička. Upozorňujeme, že tkaný štítek za krk neděláme, jsme schopni štítek za krk pouze tisknout.

Umíte tisknout metalické nebo neonové barvy?

Ano, umíme tisknout různé efekty a barvy jako je zlatá, stříbrná, metalická, puf nafukovací potisk, glitrované třpytivé potisky, plyšové potisk, neonové potisky a mnoho dalších. Fantazii se meze nekladou. Tyto potisky však bývají dražší než klasický tisk, takže je výhodnější je objednávat ve větším množství. Rádi ti ale zakázku s takovými efekty nezávazně naceníme.

Když si nechám udělat vlastní potisk a nelíbí se mi, můžu ho vrátit?

Bohužel Tě nepotěšíme. Pokud sis potisk odsouhlasil/a a schválila a pokud je jinak s potiskem vše v pořádku a jde pouze o to, že se ti nelíbí, pak ho nelze vrátit. Vrácení zboží pro zakázkovou výrobu je umožněno pouze v případě výrobní vady jako je poškozený potisk, poškozený textil a podobné defekty. Vždy si tedy objednávku zkontroluj neprodleně po doručení.

Pokud sis však odsouhlasila náhled Tvé zakázky a dorazila Ti zakázka, která se velmi odlišuje od dodané předlohy, např. má úplně rozdílnou barevnost a odstín, pak nás neváhej kontaktovat.

Jaký je maximální rozměr potisku?

U digitálního tisku DTG a digitálního transferového tisku DTF jsme schopni tisknout do maximálního rozměru 40x50cm.
U sublimace zvládáme maximální rozměr A3. U poli flex fólie nejsme velikosti potisku nijak omezení. Technologie lze různě kombinovat, tak aby bylo dosaženo požadovaného výsledku. Při kombinaci různých technologií je však nutné počítat s vyšší cenou v případě objednání menšího množství.

Lze platit na fakturu?

Pokud jsi koncový zákazník a objednáváš naše zboží na našem e-hopu, pak možnosti platby najdeš v košíku a zde možnost platby na fakturu neuvádíme.
Máš-li zájem o zakázkovou výrobu, pak platba na fakturu možná je, ale pouze u stávajících klientů. Pokud jsi nový klient, pak vyžadujeme u prvních tří objednávek platbu předem a poté se lze domluvit na platbě se splatností.

Hodnocení obchodu

4,9 1338 hodnocení

Martin Vojáček | 04.03.2025
Skvělí design Plecháčků👌
Jana Štěchová | 23.03.2025
Rychlé dodání a velká spokojenost 😉
Lia Vašíčková | 18.03.2025
Velmi.