Nejčastější dotazy

Dovolili jsme si pro Tebe sepsat ty nejčastější dotazy od našich zákazníků. Věříme, že zde najdeš odpovědi na své otázky. Pokud máš jakýkoliv jiný dotaz, neváhej nás kontaktovat.

Jak dlouho trvá dodání objednávky?

Dodací lhůty jsou u produktů různé. Trička a některé mikiny zpravidla držíme skladem přímo u nás, takže jsme schopni tyto produkty expedovat poměrně rychle. U každého produktu je udávána jeho lhůta. U většiny produktů je uváděno "Odesíláme do 3dnů", to znamená, že bychom měli mít tvou objednávku natištěnou, vyrobenou a připravenou k expedici do tří dnů od jejího přijetí. U jiných produktů zase uvádíme lhůtu 5 nebo i 14 dnů. U produktů s delší dobou dodání je lhůta spíše orientační. Objednávka u Tebe může být daleko dříve. Pokud by ale doba dodání byla delší než uvádíme u produktu, pak Tě budeme informovat e-mailem. 

Jak mám vybrat správnou velikost?

U výběru velikostí doporučujeme vždy prostudovat tabulku velikostí, kterou uvádíme u každého produktu. Nabízíme různé střihy a tipy textilu, proto doporučujeme neobjednávat vždy podle velikostního označení (S,M,L..), ale opravdu se kouknout na rozměry produktů. Rozměrovou tabulku najdeš vždy pod popiskem produktu. Stačí jen sjet níže a tabulka se Ti ukáže. :) Naši dodavatelé udávají 5% toleranci v rozměrech textilu. Pokud se budeš rozhodovat mezi dvěmi velikostmi, doporučujeme zvolit spíše tu větší. Pro správné určení míry textilních produktů Ti může být nápomocný tento článek.

Jak mám správně změřit tričko nebo mikinu?

Nejdůležitější je změřit šířku přes prsa. Šířka produktu se měří od podpaží k podpaží. Polož si své oblíbené tričko, které Ti dobře sedí na rovnou podložku, hezky tričko vyrovnej a změř jej v místě podpaží. Tento rozměr si zapiš. Délka trička se měří od týlu (nejvyšší bod na tričku) až po spodní lem. Jak správně změřit tričko Ti pomůže tento článek

Objednal/a jsem si dvě trička. Obě ve stejné velikosti, ale rozměrově jsou jiné. Proč to tak je?

Zkontroluj si, jaké produkty sis od nás objednal/a. Jestli se jedná o stejný produkt poznáš podle názvu. Každý textil má svůj název a až poté následuje název produktu/motivu. Takže pokud má jedno tričko název "Tričko dámské Premium - název motivu" a druhé "Tričko dámské Shoulder Tee - název motivu", tak máš v objednávce 2 rozdílné typy triček. Trička mohou mít rozdílnou gramáž, střih a rozměry. U každého produktu je vždy rozsáhlý popisek v kterém se dočteš více informací o každém produktu, takže tak můžeš jednoduše zjistit jaký produkt vlastně objednáváš.

Pokud sis však objednal/a 2 stejné trička, kdy se jedná o stejný typ trička a stejnou velikost, ale přesto jsou rozměry značně rozdílné, pak neváhej a kontaktuj nás. Mohlo dojít k chybě u dodavatele (např. špatně našitý velikostní štítek) a rádi tyto chyby s Tebou vyřešíme.
Každý z našich dodavatelů uvádí 5% toleranci v rozměrech textilu. Než přistoupíš k reklamaci, zkontroluj si prosím zda se náhodou nejedná o tuto odchylku.

Líbí se mi potisk na tričku, ale nesedí mi střih. Lze obrázek natisknout na tričko jiného střihu?

Ano. Pokud Ti nebude sedět střih trička, které sis objednal/a, rádi Ti obrázek natiskneme na jiné tričko. Nicméně pokud budeš chtít změnit typ textilu, tak se toto již považuje za zakázkovou výrobu a v tomto případě pak už nebude možné tričko vyměnit v případě nesedící velikosti. Dobře si tedy vždy vše změř. :)

Co když mi produkt nebude sedět? Můžu ho vyměnit?

Ano. V případě, že špatně odhadneš svou velikost, pak lze produkt do 14dnů vyměnit nebo vrátit bez udání důvodu. Nicméně v případě, že si objednáš produkt, který si necháš upravit na míru (např. jméno pejska nebo jiná úprava), pak se na tento produkt již nevztahuje možnost výměny kvůli nesedící velikosti.

Vybral/a jsem si největší dětské tričko, ale je malé. Chci stejný potisk, ale větší tričko. Co teď?

Pokud je i největší dětská velikost malá, není problém vyměnit tričko za již dospělé dámské nebo pánské. Dětské trička jsou levnější než ty dospělé. Pokud budeš chtít vyměnit dětské tričko za stejné, ale v dospělé velikosti, pak je bohužel nutné počítat s doplatkem. 

Je výměna zboží přes Vánoce prodloužená?

Ano. Při nákupu Vánočních dárků lze zboží vyměnit až do konce ledna. Nakupovat Vánoční dárky můžete již od 1.listopadu a zboží Ti bez problémů do konce ledna vyměníme. Je ovšem nutné aby bylo zboží nenošené, nepoškozené a s originální visačkou. 

Jak mám provést výměnu nebo vrácení zboží?

Výměnu prosím proveď přes náš online reklamační formulář, který nalezneš zde. Poté zadáš číslo své objednávky a systém už Tě celým procesem výměny nebo vrácením provede. Na konci si pak vybereš jednu ze smluvních nabízených doprav nebo si zvolíš vlastní dopravu a balíček k nám doručíš dopravcem, který Ti nejvíc vyhovuje. Balíčky k výměně nebo vrácení posílej na naši provozovnu na ulici Kravařská 571/2, Ostrava, 70900.

Kdy mi vrátíte za zboží peníze?

Při vrácení zboží vracíme peníze nejpozději do 30dnů od přijetí Tvého balíčku. Snažíme se vracet peníze pokud možno dříve, ale někdy je více práce než člověk zvládá, proto buď raději připraven i na lhůtu 30dnů.

Tisknete i na zakázku? Od kolika kusů mi natisknete vlastní potisk?

Ano. Tiskneme i na zakázku a to jak od 1 kusu tak i pro velké skupiny a firmy. Pro zakázkovou výrobu máme vyhrazenou tuto stránku. Můžeš si zde vybrat zda chceš jen pár kusů (zvol Potisk pro jednotlivce) a nebo více kusů (zvol Potisk pro firmy a skupiny). Pro potisk na míru máme taky vytvořený samostatný web s názvem TISKNEME NA MÍRU.CZ. Zde si také v poptávkovém formuláři můžeš zadat svou poptávku.

Kolik stojí tričko na zakázku?

Pokud máš zájem pouze o pár kusů (do 5ti ks triček), pak si můžeš zvolit produkt zde a cenu uvidíš rovnou. Pokud chceš ale větší množství (více než 5ks), pak nám zašli nezávaznou poptávku přes poptávkový formulář zde a my se Ti v co nejkratším termínu ozveme s cenovou nabídkou. U většího množství triček se cena určuje individuálně a cena bývá výrazně levnější kvůli optimalizaci výroby pro výrobu většího množství. Další faktor, který ovlivňuje cenu je i druh nosiče(tričko, mikina, hrníček...), který si zákazník vybere. Na trhu je velké množství produktů z kterých lze vybírat a to od levných a obyčejných, přes střední kvalitu až po produkty v drahé a v prémiové kvalitě. Proto u větších zakázek nelze tak jednoduše určit cenu.

Nabízíte mnoho tiskových technologií a já se v tom nevyznám. Umíte mi poradit?

Ano, přesně od toho jsme tady. Né vše je vhodné tisknout stejnou technologií a né vše lze tisknout stejnou technologií. Abychom mohli určit tu nejvhodnější technologii pro Tvou zakázku, tak budeme potřebovat vědět co nejvíce podrobností. Nejdůležitější je účel používání. Budou to volnočasová trička? Jednorázová záležitost na fesťák? Firemní trička do těžkého průmyslu nebo trička pro Tvůj e-shop? Budou se trička prát při vysokých teplotách? Bude se tisknout na jiný než bavlněný materiál (např. softshel, funkční materiály, polyester atd).

Mohli bychom od Tebe zakázku přijmout a potisknout ji jen tak hala bala, ale to my nechceme. Chceme znát účel, tvou představu a odvést tu nejlepší možnou práci.

Vydrží potisk na tričku? Nesepere se po vyprání?

Naše tiskové technologie neustále zkoušíme a testujeme sami na sobě. Máme tedy ověřeno, že potisk opravdu skvěle drží a vydrží opravdu velmi mnoho pracích cyklů. Nicméně je nutné mít na paměti, že je nutné k potištěnému zboží přistupovat šetrně. Per trička i mikiny VŽDY naruby, gelovými pracími prostředky a maximálně na 40. Nepoužívej bělidla ani agresivní chemie. Pokud se k tričku budeš chovat hezky, vydrží ti krásné klidně i pár let. Mysli však na to, že vše je o péči. Tričko Ti to pak vrátí svou výdrží. :)
Pozor! Nepoužívej sušičku! V sušičce se trička sráží a máme ověřeno, že sušička výrazně snižuje životnost jak potisku tak i samotného textilu.

Můžu vaše trička sušit v sušičce?

Bohužel Tě nepotěšíme, ale ne. Naše trička ani mikiny v sušičce raději nesuš. Sušička textilu ani potisku nedělá moc dobře a mohlo by se stát, že se potisk poškodí. Tričko sušené v sušičce už Ti nevezmeme ani k reklamaci v případě, že by se s textilem stalo něco, co lze reklamací řešit (např. rozjetý šev, dírka atd.)

Uvádíte, že trička vydrží, ale potisk se i přesto sepral. Co mám dělat?

Po prvních pár vypráních může potisk lehoulince vyblednout, což by nemělo být skoro ani okem patrné. Je to proto, že se z trička vypere speciální nástřik, který drží barvu s tričkem pohromadě. Pokud se Ti potisk ale opravdu výrazně sepral do 3 vyprání a striktně si dodržoval/a instrukce údržby (prát naruby, na 40 stupňů, nesušit v sušičce), pak došlo s největší pravděpodobností k chybě u nás a k chybnému postupu při výrobě. Bílá trička se tisknou jinak než černá a barevná. Každý potisk musí přijít do kontaktu s vysokou teplotou a fixovat se po určitý čas a u každého textilu je to malinko jiné. Vzhledem k tomu, že se jedná o lidskou práci, tak chyba nikdy není vyloučena a i přes dobrou optimalizaci výroby se může chyba občas projevit. Pokud se Ti tedy stane, že se potisk sepírá i přes dodržení všech údržbových pokynů, pak je to důvod k reklamaci. Nicméně se nejedná o nekvalitní barvy, ale pouze o špatný výrobní postup což lze jednoduše vyřešit. Ihned nás o takovém problém informuj a vše spolu vyřešíme. Dojde-li opravdu k našemu pochybení, pak Ti bude proplaceno i poštovné, které budeš muset uhradit, abys k nám tričko doručil/a. Za kvalitou našich produktů a za výdrží potisků si opravdu stojíme, proto neváhej a o problémech nás informuj. Děje se to výjimečně a řešení je velmi jednoduché. :o)

V případě problémů s potiskem neváhej a ozvi se nám okamžitě. Pokud se ozveš 2 roky od objednávky, pak už bohužel žádnou reklamaci nevyřešíme.

Odebíráte certifikovaný a kvalitní textil?

Pro náš e-shop se snažíme vybírat převážně certifikovaný a kvalitní textil. Snažíme se odebírat produkty od firem, které dbají na kvalitu podmínek pro své zaměstnance, zajímají se o dopad na životní prostředí a vyrábějí ze zcela nezávadných materiálů. Také se snažíme zařazovat do našeho sortimentu recyklovatelné materiály. Snažíme minimalizovat dopad na životní prostředí a snažíme se nevyhazovat, ale zužitkovat i produkty, které se zrovna nepovedly. Tyto produkty pak lze najít v kategorii VÝPRODEJ s označením 2. jakost.

Pomáháte nějaké organizaci?

Ano. Máme na seznamu pár organizací, kterým pravidelně poskytujeme pomoc. Jedná se především o pomoc zvířatům, pejskům a dětem v nouzi. Můžeš pomáhat také. V kategorii "Pomáhej s námi" můžeš najít produkte při jejíchž zakoupení pomůžeš některé z organizací.