Reklamace a výměna

 
 
 

Zboží, které Ti dorazilo nesplňuje Tvé očekávání, je poničené nebo jinak znehodnocené? Potisk se začal odlupovat, praskat, sepral se nebo má tričko jinou nežádoucí vadu?

V takovém případě máš pochopitelně právo na reklamaci. Pošli nám tričko zpět a po posouzení a uznání reklamace Ti vyměníme zboží za nové. Reklamace se vztahuje pouze na zboží s výrobní vadou. Pokud sis tričko poničil/a sám/sama nevhodným zacházením, nebude reklamace uznaná. Doba k vyřízení reklamace je 30 dnů.

JAK ZBOŽÍ REKLAMOVAT, VRÁTIT, VYMĚNIT?

Náš reklamační formulář Tě provede celou reklamací až do bodu, kdy si budeš muset zvolit dopravu zpět k nám. Můžeš si zvolit z několika druhů dopravy:

Reklamace a výměna

Zboží zanes na pobočku PPL Parcel Shop

Po uhrazení dopravy přes náš reklamační formulář si vytiskneš štítek, který nalepíš na svůj balíček a odneseš na PPL Parcel Shop, který si zvolíš.
Reklamace a výměna

Objednej si GLS svoz až domů

Po uhrazení dopravy přes náš reklamační formulář si vytiskneš štítek, který nalepíš na svůj balíček. Pak už stačí pouze počkat na instrukce dopravce GLS, kdy si dopravce vyzvedne Tvůj balíček. Jednodušší už to být nemůže :-)
Reklamace a výměna

Zvol si dopravu vlastní cestou

Zboží zabal do balíku a zašli nám jej zpět vlastní cestou. Zaslat můžeš Českou poštou, DPD nebo třeba i Zásilkovnou - to je zdela na Tobě. Do balíčku přijdej číslo objednávky, náležitě popiš správnou adresou a odešli na naši provozovnu.

Na výměnu zboží, řešení reklamace a vrácení peněz máme dle našich obchodních podmínek 30 dnů od přijetí Tvé žádosti na reklamaci.

V případě reklamace zboží, kde došlo k pochybení z naší strany, vracíme po přiložení účtenky nebo podacího lístku z pošty také poštovné hrazené směrem k nám (při využití našeho online formuláře stačí při reklamaci zadat číslo účtu). Účtenku nebo podací lístek stačí naskenovat nebo vyfotit a zaslat na náš e-mail info@lanigaart.cz.