Reklamace a výměna
Zboží, které Ti dorazilo nesplňuje Tvé očekávání, je poničené nebo jinak znehodnocené? Potisk se začal odlupovat, praskat, sepral se nebo má tričko jinou nežádoucí vadu?
V takovém případě máš pochopitelně právo na reklamaci. Pošli nám tričko zpět a po posouzení a uznání reklamace Ti vyměníme zboží za nové. Reklamace se vztahuje pouze na zboží s výrobní vadou. Pokud sis tričko poničil/a sám/sama nevhodným zacházením, nebude reklamace uznaná. Doba k vyřízení reklamace je 30 dnů.
Výměna a vrácení zboží
Došlo Ti tričko, které Ti úplně nesedí a chceš jinou velikost? – no problem. :) Pomůže Ti k tomu náš reklamační formulář, který nalezneš hned na začátku této stránky. Stačí si zvolit, jestli chceš zboží vrátit, reklamovat nebo vyměnit za jiné a formulář Tě snadno provede celým reklamačním procesem.
Neřešíš žádné složité papírování
Pokud si nákup jednoduše rozmyslíš, můžeš nám zboží bez udání důvodu do 14 dnů vrátit.
Veškeré zboží k výměně či vrácení musí být neprané, nenošené, nepoškozené a nesmí zapáchat (cigaretový kouř, pot, kouř od ohně atd.). Nebude-li tak učiněno výměna i vrácení budou zamítnuty bez možnosti náhrady za škodu.
JAK ZBOŽÍ REKLAMOVAT, VRÁTIT, VYMĚNIT?
Náš reklamační formulář Tě provede celou reklamací až do bodu, kdy si budeš muset zvolit dopravu zpět k nám. Můžeš si zvolit z několika druhů dopravy:
Zboží zanes na pobočku PPL Parcel Shop
Po uhrazení dopravy přes náš reklamační formulář si vytiskneš štítek, který nalepíš na svůj balíček a odneseš na PPL Parcel Shop, který si zvolíš.Objednej si GLS svoz až domů
Po uhrazení dopravy přes náš reklamační formulář si vytiskneš štítek, který nalepíš na svůj balíček. Pak už stačí pouze počkat na instrukce dopravce GLS, kdy si dopravce vyzvedne Tvůj balíček. Jednodušší už to být nemůže :-)Zvol si dopravu vlastní cestou
Zboží zabal do balíku a zašli nám jej zpět vlastní cestou. Zaslat můžeš Českou poštou, DPD nebo třeba i Zásilkovnou - to je zdela na Tobě. Do balíčku přijdej číslo objednávky, náležitě popiš správnou adresou a odešli na naši provozovnu.Na výměnu zboží, řešení reklamace a vrácení peněz máme dle našich obchodních podmínek 30 dnů od přijetí Tvé žádosti na reklamaci.
V případě reklamace zboží, kde došlo k pochybení z naší strany, vracíme po přiložení účtenky nebo podacího lístku z pošty také poštovné hrazené směrem k nám (při využití našeho online formuláře stačí při reklamaci zadat číslo účtu). Účtenku nebo podací lístek stačí naskenovat nebo vyfotit a zaslat na náš e-mail info@lanigaart.cz.